Hejdå mamma!

IMG_20141007_151843

Vi har haft min mamma här i veckan, och i förmiddags släppte vi av henne vid tåget och nu sitter hon på flyget tillbaka till Sverge igen. Hon kom i måndags kväll och åkte tillbaka idag, fredag, så dagarna gick alldeles för fort. Kände mig nästan tårögd efter att jag hade lämnat av henne på stationen….

Jag är så tacksam över att vi har en fin och nära relation trots att vi inte bor i samma land. Vi träffas ju i alla fall flera gånger per år – och hon är en väldigt bra mormor till Oscar, något som jag uppskattar enormt eftersom vi inte har någon stor släkt här i England.

Men jag tror vi ses snart igen! Jag kollade nämligen upp hur sent man får flyga som gravid, och om resan inte överskrider fyra timmar så får man flyga fram tills v37 med de flesta flygbolag…vilket skulle betyda att jag precis hinner hem till jul, innan nästa bebis kommer som är beräknad tills den 18e januari. Hoppas verkligen det går. Tänk vad annorlunda det är den här gången, när jag var gravid med Oscar vågade jag inte ens åka tåg den sista tiden. Så nojig jag var! Skönt att man är så himla mer avslappnad den här gången.

2 thoughts on “Hejdå mamma!

  1. Sa himla fint att din mamma kan flyga over sadar. och vilken lyx for oscar! KRAM! (och tack for din kommentar pa min blogg, uh den kommentaren du svarade pa gjorde mig SA ledsen)

Kommentera

