Dör sötdöden

IMG_20141013_154229

Oscar i regnställ nu på eftermiddagen när han var ute med sin daddy i lekparken. Fotot är suddigt men HUR söt är han inte där under luvan?

Reuben jobbade hemifrån idag för att kunna hjälpa till lite med Oscar, det är verkligen en lyx att han kan göra det ibland. Eftersom han slipper pendlingen in till stan så är han liksom tillgänglig en timma extra på morgonen, och så brukar han kunna ta Oscar en timma på eftermiddagen (tid som han sedan jobbar in senare på kvällen), så jag har haft en väldigt lugn dag, vilket behövdes eftersom jag vaknade klockan fyra och inte kunde somna om. Minns att jag hade svårt att sova när jag var gravid med Oscar också men det kom inte förens i slutet,så hoppas verkligen inte denna sömnlöshet håller i sig!

Annars har det mest regnat här. Borde verkligen investera i en snygg regnkappa till mig själv, med matchande gummistövlar –  kommer nog inte kunna knäppa den  förens i januari!

5 thoughts on “Dör sötdöden

  1. Han är förmodligen det sötaste jag har sett i regnställ!
    Så kul att du är tillbaka och bloggar igen, och grattis, grattis till graviditeten! Jag brukar tänka att det måste vara lättare med nummer två, när inte allt är nytt och sker för första gången, även om man då har två barn att ta hand om. (Har också tänkt att jag inte hade klarat att ha iscias, som blev min graviditetskrämpa, med ett barn att ta hand om samtidigt. Det hade helt enketl inte varit fysiskt möjligt.)
    Se till att verkligen komma till Sverige över jul, det kommer nog att göra gott.
    Vi ska också åka till Sverige, det ska bli roligt att den svenska släkten äntligen får träffa vår lilla unge. Trist det här med avståndet, men vad gör man?

Kommentera

